четвртак, 22. мај 2014.

Хуманост на делу

Ученици Основне школе ,,Бранислав Нушић'' у Доњој Трнави су од понедељка до четвртка прикупљали хуманитарну помоћ за угрожене у поплавама у Србији. Скоро сви ученици наше школе - и они најмлађи и они најстарији - доносили су хуманитарну помоћ. Свако је донео колико и шта је могао. Направили смо попис свих артикала и предали је представницима Црвеног крста Србије. У хуманитарним пакетима се нашло и понеко писмо. Поглдајте шта су наши ђаци имали да поруче својим другарима који већ дуже време немају свој дом:




АКО ЈЕ ЉУБАВ ПАХУЉА - ЖЕЛИМ ВАМ ПЛАНИНУ ЦЕЛУ!
АКО ЈЕ ЉУБАВ КАП ВОДЕ - ЖЕЛИМ ВАМ РЕКУ ЦЕЛУ!
АКО ЈЕ УСПЕХ ЗВЕЗДА - ЖЕЛИМ ВАМ НЕБЕСКИ СВОД!
АКО ЈЕ ПРИЈАТЕЉ БРАТ - И ВИ СТЕ МЕНИ РОД!
ЖЕЛИМ ВАМ СУНЦЕ КАД ЈЕ КИША. ЖЕЛИМ ВАМ ОСМЕХ КАД КАПЉУ СУЗЕ, ЖЕЛИМ ВАМ СВЕТЛО КАД ЈЕ МРАК.
ЖЕЛИМ ВАМ СНАГУ СВОГ ОВОГ СВЕТА ДА ПРЕБРОДИТЕ МУКЕ И БРИГЕ И ДА ВАМ СВЕ КРЕНЕ НА БОЉЕ.
КРОЗ ОВЕ СТИХОВЕ ЖЕЛИМ ДА ВАМ КАЖЕМ ДА, ИАКО СТЕ У ТЕШКОЈ СИТУАЦИЈИ, БИЋЕТЕ ИПАК СРЕЋНИ,

са осећањима,
Миљана




ЗНАМ ДА ЈЕ ВАШ БОЛ НЕИЗМЕРИВ. САОСЕЋАМ СА ВАМА И ДЕЛИМ ВАШУ ТУГУ. БУДИТЕ ИСТРАЈНИ, ЈЕР ЋЕ ОВО БИТИ САМО РУЖАН САН. МОЛИМ БОГА ДА ВАМ ДА СНАГЕ ДА ИЗДРЖИТЕ СВЕ ОВО ШТО ВАС ЈЕ СНАШЛО. СРДАЧНО ВАС ПОЗДРАВЉАМ И ЖЕЛИМ ДА СВЕ ОВО ПРОЂЕ, ЈЕР САМ И ЈА ПОВРЕЂЕНА ВАШОМ ТУГОМ И ВАШИМ БОЛОМ.
УВЕК ЋЕТЕ МИ БИТИ У МИСЛИМА,

Јана




ДРАГИ ДРУГАРИ, 
НАДАМ СЕ ДА ЋЕ ОВО БРЗО ПРОЋИ. ЖЕЛИМ ВАМ МНОГО СРЕЋЕ И  ДА СЕ БРЗО ВРАТИТЕ КУЋИ. ЈА САМ ОДЛУЧИЛА ДА ВАМ ПОМОГНЕМ И ДА БУДЕМО ЗАЈЕДНО НА ОВАЈ НАЧИН. ПОБЕДИЋЕМО ВОДУ И СВЕ ОСТАЛО. ДОЋИ ЋЕТЕ СВОЈИМ КУЋАМА И ОДМОРИТИ СЕ ОД СВЕГА.

С поштовањем,
Санија



Нема коментара:

Постави коментар